SSR_WW_Madness
Racing Team
#1

Nike Løbesko

in Suggestions / Vorschläge Wed Sep 04, 2019 3:26 am
by Frederic Josh • 3 Posts

Det er lidt bedre end Nike påske-ting, men Nike Løbesko det er ikke rigtig et kompliment. Som nogen, der elsker den meget undervurderede og stærkt ignorerede Rose 6, vil det være den, man får, når den falder i pris om et par uger.Juan Martinez, chefredaktør: (Vent) Jeg tror ikke, jeg har været så begejstret for en ny LeBron-signatursko, siden Nike LeBron 9 ("Cannon" -farvevejen er en favorit af mig hele tiden). Hvis jeg kun kunne finde en hypebeast for at kaste et par af disse .

Det minder mig virkelig om klassiske basketballsilhouetter som Kevin Garnetts Nike Air LE 3, som faktisk var en af mine første Nike Løbesko Herre basketball-sneakers.EIC Juan: (Pass) Swoosh har for evigt generet mig på Foamposite Pro, ligesom den netop blev taget på for at hjælpe folk med at huske, at skoene er et Nike-produkt. At have Posite-materialet og swoosh-matchfarverne Nike Løbesko Dame hjælper overhovedet ikke noget, selvom jeg er nysgerrig efter at se nogen forsøge at matche dette op med deres (sandsynligvis).

Skal have det, hvis du er fan af Nike. Glad for at se disse vende tilbage.Andres: (KØB) Hvis du er fan af Nike, er dette bestemt sko, du har brug for i din kollektion. Alt om skoen er klassisk og tidløs. Jeg håber, jeg er i stand til at hente et par.Det Nike Free er meget sjældent, at en weekend med sneakerudgivelser kommer ned på et par, men dette er en årlig tradition. Så længe nogle mennesker læser sneakerblogger har levet, får Jordan Brand deres ordentlige .

(Blande materialer i stedet for farver), men jeg synes ikke, det var godt udført. Det, der generer mig mest, er, at begge par er tonale. Ligesom hvordan skulle jeg se alle detaljerne, når skoen har én farve? Godt prøv Nike, men du kunne have gjort det bedre, især da dette er Kyries første  What The sneaker.Juan Carrillo, Nyheder: (KØB) Jeg går ud på en lem og siger, at Air Jordan 3 i denne colorway er en af Nike Free 5.0 Dame mine top 3 foretrukne Air Jordans gennem alle tider.

Nyheder Juan: (PASS) Nike Kobe AD er en dejlig tilføjelse til Kobe-signaturlinien. Når det er sagt, tror jeg ikke, at jeg vil hente denne colorway. Jeg er 100% sikker på, at nye farveveje falder, at jeg vil meget mere.Andres: (PASS) Jeg er stadig ikke sikker på, hvordan jeg har det med Kobe A.D., men jeg ved godt, at jeg ikke er fan af denne colorway. Jeg tror, at skoen har potentiale, og jeg ser frem til at se, hvilke colorways Nike vil frigive i den nærmeste fremtid.

Scroll up

Member of

Network of Guilds,
Clans and Alliances


Visitors
0 Members and 7 Guests are online.

We welcome our newest member: Meena R
Board Statistics
The forum has 2049 topics and 2061 posts.

Visitor record: 149 users on Wed Mar 31, 2021 9:19 pm..

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen